Tworzenie nowego pustego dokumentu w Word-zie:
guzik "Nowy" na pasku narzędzi czyli ...
Zapisywanie dokumentu Worda w nietypowym katalogu i/lub pod inną nazwą:
Opcja Plik | Zapisz jako. Po wybraniu tej opcji
otworzy się okienko dialogowe:
W polu "Zapisz w" powinien się znaleźć katalog w którym chcemy zapisać
plik;
w polu "Nazwa pliku" należy wpisać nazwę pliku z dokumentem (np "q1.doc").
Uwaga: Powyższe okienko pozwala m.in. "chodzić" po drzewie katalogów;
kliknięcie podwójne na podkatalog powoduje wejście do tego podkatalogu;
guzik powoduje "zrobienie
1 kroku" w kierunku korzenia drzewa katalogów.
Po kliknięciu na w
polu "Zapisz w" pojawia się spis zawartości pulpitu komputera,
w szczególności pojawia się folder "Moj komputer" w którym są wyszczególnione
dostępne dyski.